29 julij, 2012

Lana Banana

Lana Del Rey je pred kratkim izdala pesem Summertime Sadness, s katero se kar pokonektam. Poletje ni moj najljubši letni čas in kakor komaj čakam prve poletne žarke, da ogrejejo zimsko sivino, tudi komaj čakam, da le-ti minejo in pride jesenski hlad z obarvanim listjem vred. 


Lanin stil mi je (z izjemo ustnic) res pisan na kožo. Tak "preppy", šik, starinski. Na živce mi gre vtis trpeče bogatašinje, a kaj morem. Všeč so mi njeni spoti, čeprav bullshitu o tem, da jih snema sama, z nizkim budgetom, ne verjamem. Kljub temu, da se sama označuje za indie, alter in sadcore izvajalko, se mi zdi bolj pop. A njeni komadi vseeno imajo tisto nekaj, kar te ne pusti ravnodušnega.

V spotu za pesem Summertime Sadness njeno ljubimko igra Jaime King, ki mi je res kul. Ena izmed redkih igralk, ki z leti izgledajo bolje, bolj trendi in bolj lisičkasto.


Lanini komadi se mi zdijo kot nadaljevanka. Ne v smislu vsebine, ampak vsi so si podobni. Ko slišim pesem,  že po prvih taktih vem, da je njena. Pametno sem ugotavljala, da je tudi spodnja pesem njeno delo, a sem se uštela. Izvajajo jo Asaf Avidan&The Mojos. Poje Asaf, tip, katerega glas baje pogosto primerjajo z Janisinim. Jaz sem pa mislila, da je Lana. Heh. V glavnem, komad mi je ušeeeč. 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar