16 julij, 2012

Retreat

Pred nekaj leti se je kolegica odločila, da gre sama na dopust. Pika. Basta. Amen.
Ouuukeeey, sem si rekla. To je tko, rahlo spooky shit...

...ampak vrnila se je kot prerojena. Bila je v nekem joga kampu na Hrvaškem, kjer je lahko vadila jogo, hodila na masaže, terapije z gongi,... spoznala je nove ljudi, se z njimi družila, ako se ji je dalo z njimi ukvarjati.

Razmišljam, da bi se tudi sama odpravila na tako pustolovščino (prosim, če se ljudje, ki me poznate, takoj prenehate smejat'). Ne, ne bi šla prakticirat joge, ker to pač ni zame. Šla bi nekam v Dalmacijo, za podaljšan vikend, s seboj bi vzela kolo in goro knjig, telefon in comp pa bi pustila doma. Ves dan bi preživela na plaži, zvečer pa bi sedla na teraso s kozarcem vina in šla zgodaj prakticirat beauty sleep. Nihče mi ne bi težil naj hodim na oglede, naj jem to ali ono,...bila bi sama svoja gospa. Polajkam čist.

Torej, če bo v bližnji prihodnosti kak teden mojega neblogovanja, veste kje sem. Ali ne. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar