26 julij, 2012

I Feel Very Olimpic Today

Kmalu se bodo začele. Olimpijske igre v Londonu. Komaj čakam.

No, baje so prve tekme ženskega nogometa že potekale. In to pred uradnim začetkom. Sem vprašala kolega, če je to nova degradacija žensk? Pa mi je odvrnil, da je to zato, ker so neučakane. Heh. Morda pa res.

No, OI pa ne pričakujem tako željno zavoljo športa. Boli me Đžoli za šport. Komaj čakam otvoritveno ceremonijo. Pa zaključno. In glede na ogromno funtov, ki jih bodo zanju zapravili, upravičeno pričakujem veliko. Vsaj pompa in kiča. Pa znanih obrazov.


Govori se, da bodo poleg ostalih znanih muzikantov, nastopile tudi na novo združene Spajsice. Na tej povezavi najdete (kao) playlisto odprtja. Polajkam. Ker je komadov veliko, pričakujem njihovo združitev v venčke. Upam, da ne bodo podobni tistim, ki so na naši Emi izvedeni med glasovanjem. 
Me pa zanima, če bodo res izvajali God Save the Queen, skupine Sex Pistols?


Ker sem BritFrik, komaj čakam, da vidim kronane glave v njihovih kostimčkih in klobučkih, predvsem Kate, ki je "my fave". Pa Pippo, Mossovo Kate in ostale znance iz rumenih časopisov. 

Upam le, da ne bodo pretiravali s skupinskimi gimnastičnimi vajami/koreografijami, ker se ob njih počutim, kot da sem Hitlerjeva mladinka. Ali pa tovarišica Kim Jong Una. Spooky Shit grozljivo. Samo to bom rekla.



Ni komentarjev:

Objavite komentar