25 julij, 2012

Kristen's skeleton

Ne, ne bom govorila o tem, da bi lahko začela jesti trdno hrano, ker mi je všeč taka, kot je. Govorila bom o njeni obleki. Na londonski premieri filma Snow White and the Huntsman, ki se je zgodila že daljnega maja, je nosila Marchesino obleko, ki mi je totalno všeč.


Marcheso poznam po svetlih, princeskastih oblekah. Za to kreacijo pa bi prej rekla, da je McQueenova stvaritev. Všeč mi je. Taka temačna, ččččipkasta, pika na i pa je svetla čipka, ki izgleda kot človeški skelet. Še bolje pride do izraza na hrbtni strani.


Ma polajkam čist. Obžalujem le, da je maturantski ples že mimo. Heh.

Sicer mi je Kristen kul frajla, ampak roko na srce...zdi se mi, da bi Charlize tole obleko odfurala 10x bolje. Ima več oblin, seksapil in ne stoji, kot bi med koleni držala melono.

2 komentarja:

  1. Jaz sem pa mislila, da bos govorila, kako ga je smirala z Rupertom :) Obleka je pa itak mljask!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, sem še kar v šoku. Kako se lahko lupčka s tem starim fotrom, če ima pa Roberta? Bolečina je še preveč sveža, da bi pisala o tem. ;)

    OdgovoriIzbriši