07 julij, 2012

Šurle Klare Marić

O.K., priznam. Sem makaronoholik. Ne morem si pomagat. Testenine lahko jem vedno in povsod. Najraje navadne špagete z ogroooomno paradižnikove omake z baziliko. Najraje ob desetih zvečer. 

 Če imam v času dopusta,  potovanja možnost/nujo kuhanja, vedno pripravim testenine. Navadno kupim kakšno lokalno specialiteto (če ne testenin, pa sir, posebne začimbe, vino....).

Lani sem na eksotičnem potovanju po Rovinju :), naletela na testenine Klare Marić iz Kanfanarja. Kupila sem špargljeve šurle. To so testenine zelene barve, ki spominjajo na stročji fižol. So odlične s kakršnokoli omako, hitro so skuhane in se ne razkuhajo.

A glej ga vraga. Ko sem prišla domov sem opazila, da te testenine prodajajo tudi v Sloveniji. Mislim, da jih ima vsaka bolje založena trgovina. Jaz jih navadno kupujem v MC Šiška, v gurmanskem kotičku. Sicer so enkrat dražje kot Barilla, ampak vseeno vredne vsakega evra.

Za današnje kosilo sem si prvič kupila Torcette z jurčki. Pripravila jih bom s smetano za kuhanje, soljo, poprom, česnom in peteršiljem. Tudi olivno olje bom že kam vtaknila. Upam, da mi uspe. Njammmm...


Še link do spletne strani: Klik-klik

Ni komentarjev:

Objavite komentar