24 oktober, 2012

90210

Ena izmed dražjih poštnih številk je leta 2008 dobila drugo serijo, poimenovano po njej. Tako kot v prvi, tudi v tej, kraljujejo bogati smrkavci, ki si morajo na vsak način popestriti njihovo "dolgočasno" življenje.


Serija se mi je v prvi sezoni zdela "srednja žalost" in ni imela možnosti, da bi vsaj približno konkurirala sestrici Opravljivki. Nato se je izboljšala in postala soliden način preživljanja sredinih večerov. 

Najbolj posrečen karakter serije je Naomi, ki se pogosto znajde v središču spletk, a je obenem  mojstrica razpletanja le teh. 


Silver ima frizuro in stil vreden mojega kopiranja. V tekoči sezoni se trudi postati mama. Bomo videli, ako ji uspe.


Adrianna ima superkljut vintage stil. 


O Annie ne bom napisala nič dobrega, ker mi gre na živce. Je preveč trpeča, goody-goody jamraćica.


Fantovski del zasedbe se mi ne zdi nič kaj posebnega. 
Zanimivo je, da so v prvih dveh sezonah določene like igrali akterji prvotne serije Beverly Hills (Brenda, Kelly, Donna, Dylan,...) kar pa se mi je zdel le žalostnen poskus oživljanja nekdanje slave. Let's face it. Tudi 90210 ni več tak, kot je bil v 90-tih.


Kljub temu, da se je 8. oktobra pričela že 5. sezona te najstniške žajfnice, še vedno ni izpeta. Ponuja humor, akcijo in seveda, vpogled v življenje bogate mularije.



2 komentarja:

  1. Hm, ocitno sem obupala v nepravem trenutku. Mislim, da sem nehala gledati tam nekje v drugi ali tretji sezoni, malo po tem, ko se Ivy poroci s tistim tipom, ki ima raka. Torej se po tem razvije?! I am tempted! Priporocas, da jo ozivim?

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdaj zdi kar kul. Čez Hart of Dixie je (zaenkrat) itak ni, ampak je solidno gledljiva.

    OdgovoriIzbriši