03 oktober, 2012

Dress classy, dance cheesy

Imam različna glasbena obdobja. Ta teden sem prešaltala na štanc. 
Odkar je izšel, petkrat na dan slišim nov komadić Calvina H. in Florence W., ki mi je res kul.


Kljub temu, da je pesem poslušljiva, imam vseeno raje dobro, staro Flo (ko sva že ravno bestićki, ane).


In zakaj štanc? Zasvojil me je komadić, ki ga prav preklinjam, ker me je ujel v svoje mreže. 


Ne morem si pomagat. Mrmram si ga ves čas. In kot, da ni dovolj hudo, ga imamo še na Zumbi, tako da obvladam celo koreografijo (Khm, khm obvladam? Videla sem jo).


Tip je res posrečen, no. Obiskal je tudi Ellen, kjer je Britney S., naučil svoj ples. 
Škoda, ker se jim ni pridružil še Simy. 


1 komentar:

  1. Haha, I almost peed my pants :) Ellen je zakon! Ze delim naprej!

    OdgovoriIzbriši