05 oktober, 2012

Hart of Dixie

Ta teden so začeli predvajati novo, drugo sezono serije Hart of Dixie, z Rachel Bilson v glavni vlogi.


Zoe Hart je mlada zdravnica, ki ne dobi pripravništva, zato jo usoda prisili, da se iz New Yorka preseli v Bluebell, zahojeno mesto, ki nima niti McDonald'sa in kjer se, itak, vsi poznajo. Med borbo za paciente in priljubljenost se pobonda z mladim odvetnikom Georgom, ki pa je na žalost zaročen. Na koncu prve sezone zaročenko Lemon, prav zavoljo Zoe, pusti pred oltarjem, stvar pa se zakomplicira, ker ona taisto noč preživi s čednim kelnarjem Wadeom. Matr, sliši se kot limonada. Pa niti ni.

Rachel Bilson mi je v vlogi mlade zdravnice prav prikupna. Rahlo je fantovska in rahlo zmedena, kar je samo pika na i.


Odvetnik George je čisto preveč goody-goody.


Njegova ex zaročenka Lemon ima "za znoret" kul vintage stil. 


Na koncu dodajam še Wade-a. Je gobezdav Zoe-jin sosed in barman v edinem normalnem mestnem kafiču. Navijam zanj in njegove 6 pack-e.


Trailer za novo sezono:





7 komentarjev:

  1. feministka6.10.12

    Zaradi tebe in tvojga bloga so diski mojega PCja nafilani s serijami! Shame on you! :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Love love love this show! Ena mojih najljubsih! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @feministka: I am very ashamed. Ti pa predlagam, da serijo po ogčedu izbrišeš. No, edino, če nisi preveč navezana... :):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. feministka8.10.12

      Ammmm, jo bom zbrisala. Ampak a je kakšen konkreten razlog za to, da si me opozorila? Kakšna nelegalna serija s subliminalnim sporočilom? :)

      Izbriši
    2. ...zgolj v skrbi za tvoj trdi disk... :)

      Izbriši
    3. feministka11.10.12

      Hvala, da skrbiš za moj disk. Aj em veri aprišiejt! :)

      Izbriši
  4. @Zala for PFC: Tudi meni je res kul. Taka prijetna. Ostale so se že rahlo izpele (GG, 90210...).

    OdgovoriIzbriši