26 oktober, 2012

Vgrajeni štumfki


Zadnje čase opažam, da sem rahlo za luno. Danes sem doživela neverjetno spoznanje, ki ga preprosto moram deliti z vami. Spoznala sem hlačne nogavice z vgrajenimi štumfki. 
Hallloo? Zakaj se tega nisem domislila sama? 


V hladnejših dneh, kot je danes, si ob krilu navadno obujem stare dobre Martenske, v sili razmer tudi škornje. Poleg hlačnih nogavic si vedno nataknem vsaj en par nogavic. Z današnjim spoznanjem, pa čebulno oštumfkanje ne bo več potrebno (no, morda v najhujšem mrazu. :). Jeeeeej.


Novost mi je posredoval Primark, za kar sem mu iskreno hvaležna. Ker grem čez manj kot mesec dni v London, vem, da bo ta zadevščina zagotovo pristala v mojem kovčku.

P.S.: London sem si prislužila z nakupovalno dieto. Ker mi je Zala for PFC prijazno svetovala zasluženo nagrado, ji bom, ob posredovanju njenega naslova, poslala ene vgrajene štumfke. :)


4 komentarji:

  1. feministka26.10.12

    Zgleda, da se tudi jst poslužujem dobre stare kmečke pameti in mi je take novodobni izum totalno brez vezen. :))))) Muahahaha! Kljub temu se priporočam za kakšno super duper dariiiilo iz Londona! Ako me že s seboj ne vzameš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni brezvezen. To je samo feministkam, ker jim katedra tako prepoveduje. :)

      Izbriši
  2. Aaaaa, zakon! Haha, you made my day, hun! Ze posredujem naslov! Kisses***

    OdgovoriIzbriši