09 oktober, 2012

Put your, put your....

Kot sem že omenila, sem ta teden na štancu. In kot sem že omenila, je za to kriv Psy. Preklet naj bo.

Delno je zato kriva tudi Zumba, kjer vaditeljica vrti res nore komade. Večina je mešanica nekih latino/orientalskih ritmov, katerih na žalost nimam čas pošazamati, ker bi me bejba, sicer kazensko poklicala na oder. To je pa "No GO".

Zapomnila sem si tale komadić, delo Miss JLO., ki kar kliče k miganju.


Tale mamita je res huda. Upam, da bodo tudi moji packi pri 40-tih v tem stanju (ker tudi sedaj, jasno so). Mogoče pomaga, da ima vročega, mladega loverja. ;)


P.S.: Spot je rahlo smešen. Svega je puno.
Upam, da se s temi šljokicastimi usti ne bo lupčkala, ker se bo kdo še zadušil. Hmmm, pa kaj je s hidrantoma? Pa z volkovi? Pa kaj je z ljudstvom, oboroženim s hladim orožjem? Pa regratom, granato in ponorelim avtom in jasno, nakovalom?
Očitno se je bejba odločila, da je to njen zadnji video, v katerega mora stlačiti VSE ideje. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar