06 oktober, 2012

A purse on the floor is money out the door

Ker me moda na letošnjih Fashion weekih rahlo dolgočasi, sem pozornost preusmerila nižje od pist, točneje, k nogam prvovrstnih dam.


Te damice imajo navado, da torbice postavljajo na tla, k nogam ali pod sedalo. To me kar malo moti. Če imaš že eleganten outfit za par tisoč evrčkov, se lahko elegantno tudi obnašaš.


Tudi Dejvidova Becky jo vže kar na tla. In to Birkin bagico, katere cenovni razpon seže od 8.000-130.000€. No, mogoče pa je v ceno vključena tudi samo-čistilna funkcija.


Tudi Beyonce nima manir. Za Kardashianko niti nisem upala, da jih ima.


Vsaj Lani Banani se tla gravžajo.


Wintourka je itak tako dolgo na sceni, da ve kako se stvarem streže in očala ter telefon nosi kar v roki. Zakaj pa imaš tri asistente, če ne zato, da imajo polne roke. Če ne dela, pa robe.


Ker me je izredno zanimalo, kaj o torbicah pravi bonton, sem ga odprla in bila razočarana. Piše:

Torbice nikoli ne postavljajte na mizo. To velja kot izredno nevljudno. Torbice ne obešajte na stol. To je dovoljeno le v primeru, če je naslonjalo tik ob steni. Najprimerneje je, če torbico odložite na prost stol ali na tla, k levi nogi. Če je torbica manjše velikosti, lahko počiva v vašem naročju. 

Meh, meh. Jaz sem pa že mislila, kako strašno pametno stvar sem ugotovila.


Aaaaampak. Star kitajski pregovor pravi: "A purse on the floor is money out the door." Feng Shui pravi, da je polaganje torbice na tla strašno nespoštljivo. S tem dejanjem razničimo svojo lastnino, poleg tega pa privlači slabo karmo.
Če se nočete zameriti onostranstvu ali se vam gnusi puščati torbico na površini, po kateri se hodi, si lahko priskrbite kljukico za obešanje torbice, kakršno uporablja Queen E.


P.S.: A se tudi vam zdi, da sta Emma in Amanda (na prvi fotki), po nesreči, zamenjali šminki?

Ni komentarjev:

Objavite komentar