11 oktober, 2012

Notte

Po ostalih tednih mode, se trenutno odvija še slovenski, poimenovan Philips Fashion Week. Ob ostalih sem se dolgočasila, tudi slovenski ni izjema. Ne vidim ničesar svežega, novega. 
Najbolj mi je v oči padla spodnja obleka...


...pa ne zaradi dizajna, niti zaradi kvalitetne izdelave. Zdelo se mi je, da sem jo že nekje videla. Pa sem jo res.
V seriji 2Broke Girls je podobno obleko nosila Beth Behrs, ki igra Caroline Channing (del kjer na MET Gala spoznata Martho S.). Kasneje jo je nosila še na podelitvi ACM Awards.


Nosila jo je tudi Alexandra Burke.


Pa seveda Taylor Swift.


Obleka je del Marchesine kolekcije Notte in je vaša lahko za slabega tisočaka. Jaz bi jo imela v pudrastem odtenku.

P.S.: Nuuujno si poglejte zadnji del serije 2 Broke Girls. Še kar umiram od smeha.


Ni komentarjev:

Objavite komentar