16 oktober, 2012

Gumenjački


Vstala sem ob šumenju dežja. "Luštno", sem si dejala. Nato se je začelo. Kolone na obvoznici. Iz vozila stopim v lužo. Dežnik se mi zatakne ob prometni znak. Grrrrrr. Kdo si je izmislil tako ozke prehode? Verjetno sam Murphy. 
Ko sedim v pisarni ugotovim, da ni več tako hudo. Ob čaju gledam ven, opazujem ljudi, ki se jim mudi. Predvsem opazim tiste, ki so primerno obuti.


In kakšna je primerna obutev za dež? Jasno, so to gumijasti škornji, ki so v zadnjih letih iz zelene gume, postali pravi modni dodatek. Ne le, da nas ščitijo pred zajetjem večjih količin vode, tudi dan nam lahko polepšajo. Obstajajo v vseh možnih barvnih različicah, nekatere krasijo pentlje, zakovice ali celo pete. Zanimivi so škorenjci Regine Regis, ki jih krasi skala za merjenje nivoja vode. Stanejo cca. 70€.


V Britaniji že dolgo popularni, se z letošnjim letom prodajajo tudi v Sloveniji. Škornji Hunter, ki jih nosijo tudi zvezde. Cena je temu primerna. Cca. 130€.


Znana "nosilka" Hunteric je Mossova Kate.


Nosi jih tudi Matilda. Tudi Tomova Suri nosi gumenjačke. Brez petk, a z vilami.


Niso pa vsi gumenjački tako dragi. Luštne imajo v Benettonu, še luštnejše in cenejšejše, v Deichmannu. Sama sem si jih lani kupila v Hoferju. Cena: 9€. So luštno mavrični, edino kar me moti je, da mi med hojo snemanjo nogavice. Očitno potrebujem "štrumpantlje". :)
Gumenjački so super ideja za sive, deževne dni. Potrebujete le še dežnik in skakanje po lužah se lahko prične. 
Juhej!!!


Še dnevu primerna pesem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar